Nové posily

22.02.2010 14:17

Tak jsem se v sobotu vydala s kamarádkou Alčou a jejím partnerem (chs Ze Saillernu) na výstavu do Rychnova nad Kněžnou. Cesta byla dlouhá, počasí nám místy moc nepřálo, ale nakonec jsme dorazili do cíle. Chtěla jsem registroval Balooa a Maa, nakonec jsem vzala jen Maouška a ani ten nakonec nemusel jet. Registrace totiž začínaly někdy v pozdních odpoledních hodinách a na ty jsme si nemohli dovolit čekat, jinak bychom přijeli domů kdo ví kdy... Mise ale dopadla úspěšně, protože jsme si jely s Alčou hlavně pro nové kousky.

Mojí srdeční záležitostí je Emilka Fantom Chlum - anglická crestedka černá tan, kterou mám jako náplast za naši zesnulou Deynušku. Je to pěkná čipera, už v autě se dobývala ven z krabice a pak mi na klíně žváchala jablíčko. Pálení má hodně světlé, tak uvidíme, jestli projde registrací. Pokud ne, vadit nám to nebude, bude plnoprávným mazlíkem a okrasou naší chs BB :-))

No a největší radostí je pro nás hladká červená saténka, Leontýnka Brusinka, na kterou jsem si počkala přesně rok. Maminkou Leontýnky je hladká červená saténka Falabela Brusinka a tatínkem hladký červeňáček s SG dánského původu Niffer´s Cizco. Mé díky za tuto krasavici patří pí. Schrollové.

Obě holčičky budou do zítra doplněny do našich samiček!

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.